Привільненський НВК Михайло-Лукашівської сільської ради Запорізької області

Головна | Реєстрація | Вхід
П`ятниця, 2024-04-26, 0:27 AM
Вітаю Вас Гість | RSS
МЕНЮ САЙТУ
ПОГОДА
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

 

Електронна бібліотека "МЕТА"

Google книги

Вікіпідручник

Вікіджерела

Бібліотека української літератури

Національна бібліотека України імені В.І.Вернадського

Електронна бібліотека "Чтиво"

Український центр

 

ПЛАН ЗАХОДІВ

БЛОГ БІБЛІОТЕКИ

 

 

Пам’ятка читачеві

Люба дитино!

До тебе це слово!

Перед тобою – скарбниця  чудова,

Мудрих порад невичерпне джерельце,

Книгу люби і душею і серцем.

Негоже бруд заносити в науку –

Простягуй книзі лише чисті  руки.

Якщо ти хочеш книгу всю читати,

Не змушуй сторінки в ній випадати,

Відтак книжки не слід перегинати.

Друг твій – книга – буде гарним, і новеньким

І охайним, а для цього будь уважним,

Не забувай речей в ній зайвих.

Краще витрати хвилину,

Та візьмися й допуття

Попідклеюй всі сторінки,

Книзі дай нове життя!

Візерунчасту закладку

Книзі подаруй на згадку.

Ще й обкладинку вдягни,

Життя книзі збережи!

Рейд-перевірка навчальної літератури

 

 

«Людина – це підсумок прочитаного.  Дитина, яка свого часу не зустрілася з доброю книгою, не стане в майбутньому особистістю»

 М.Слабошпицький

  Проблема сьогодення - пошук, отримання й передача інформації, а також популяризація художньої та наукової літератури, впровадження інтерактивних технологій в практику роботи бібліотеки.

                Своє основне завдання як шкільного бібліотекаря я вбачаю у прищепленні дитині любові до книги, навчання учнів–читачів користуватися бібліотекою, її фондами, також ставлю за мету навчити і учня, і вчителя оволодіти інформаційною культурою:

- допомогти усвідомити значення інформації для особистого розвитку;

- навчити дітей користуватися інформацією з різних носіїв інформації, як традиційних, так і нетрадиційних;

- забезпечити вільний і демократичний доступ всіх користувачів, до бібліотечно-бібліографічних ресурсів бібліотеки, підвищення рівня читацької компетентності, активності, що сприятиме успішній адаптації підростаючого покоління у суспільстві.

СЛОВО ПРО БІБЛІОТЕКУ

Наша бібліотека для всіх допитливих, кмітливих і веселих.

Приходьте до нас!

     Якщо ви хочете збагатитися духовно умінням та навичками у сфері мовлення, читання, поведінки тощо! Якщо ви прагнете підвищити рівень навчання та самоосвіти. Якщо ви хочете мати художні твори, довідники, періодичні видання та твори для дітей.

     Ми всі – маленькі вогники, об’єднані в одне полум’я для того, щоб жила Книга, щоб не вичерпувалися знання, щоб збільшувалася кількість читачів.    Нашими незмінними символами були, є і будуть Читач і Книга. Сьогодні,  коли відбувається духовне відродження культури і освіти України, діти повинні як можна глибше відкривати скарбницю творчості Т.Г.Шевченка.

Що тут є для тебе?

Будь-які книги на твій смак: класичні програмні твори, пізнавальні книжки, можеш знайти тут також  фантастику і пригоди, чудові казки, журнали та газети.

 

 

                                         ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ БІБЛІОТЕКОЮ

1. Користування бібліотекою безкоштовне

2. Право користування бібліотекою мають вчителі, учні, інші співробітники школи

3. Читачі мають право:

- одержувати у тимчасове користування книги з фонду бібліотеки;
- користуватися довідково-бібліографічним апаратом;
- брати участь у бібліотечних заходах

4. Книги видаються на 15 днів

Не видаються з бібліотеки:
- довідкова література;
- останній примірник видання.

5. Читачі зобов’язані:

- бережно відноситися до книг, турбуватися про їх збереження;
- не робити в книгах ніяких поміток, підкреслювань;
- не виривати і не загинати сторінок;
- повертати книги в зазначений термін.

6. Учні розписуються у читацькому формулярі за кожний примірник видання, одержаний на абонементі, починаючи з 5 класу

7. Читачі, які загубили або зіпсували книгу з фонду бібліотеки, зобов’язані замінити її на таку ж або рівноцінну. Рівноцінність заміни визначає бібліотекар

8. Учні 1-9 класів зобов’язані бережно ставитися до підручників і нести за них відповідальність

Єдині вимоги щодо використання і збереження  підручників  учнями

1.     Учні зобов’язані:

*  Дбайливо поводитись з підручниками, як з бібліотечними, так і з своїми власними;

*  При одержанні підручників з бібліотеки переглянути їх і про виявлені дефекти повідомити бібліотекаря, якщо підручник має незначні пошкодження, відремонтувати його;

*  Якщо учнем підручник втрачений чи пошкоджений – повернути до бібліотеки такий же підручник або замінити його іншим, який визнаний бібліотекою рівноцінним за змістом і вартістю.

2.     До учнів, які недбайливо поводитимуться з підручниками, застосувати заходи громадського впливу через самоврядування та адміністрацію школи.

3.     Стан збереження підручників оцінювати за такими критеріями:

«5» - підручник, який був у користуванні, але не має пошкоджень і  помарок.

«4» - підручник, який має незначні пошкодження або помарки, але придатний для користування.

«3» - підручник, який має пошкодження і помарки, але придатний для користування.

«2» - підручник, який має значні пошкодження і помарки і непридатний  для користування.

4.     Оцінка «зразкова» з поведінки не може бути виставлена учневі, в якого стан підручників буде оцінено балом «2».

Рекомендації класним керівникам по роботі з учнями в межах  шкільної акції “Живи, книго!” 

*  Разом з дітьми та батьками оформити куточок “Живи, книго!”.

* Ознайомлення учнів з єдиними  вимогами  по збереженню підручників.

* Ознайомлення з критеріями оцінювання підручників.

* Відповідальність за підручники в класі.

* Екран  класних змагань за краще  збереження підручників, пропаганду книги в школі.

* Приймати по акту  підручники разом з членами батьківського комітету.

* Вимагати з батьків гарантійні листи за збереження підручників.

* Слідкувати, щоб вчителі - предметники систематично перевіряли стан збереження підручників свого предмету (робили відповідні записи в  щоденник учня.)

* Один раз на чверть виставляти оцінки в щоденники учням за стан збереження підручників.

* Надати допомогу посту бережливих з планування роботи.

* Разом з батьками здійснювати заходи по вихованню в учнів бережливого ставлення до книги . На  батьківських зборах аналізувати наслідки рейдів перевірок.

* Планувати проведення класних зборів “Учитись - учитися” , де висвітлювати роль підручника. Аналізувати відношення до них учнів. Участь у Всеукраїнських акціях “Живи, книго!” та  “Подаруй книгу бібліотеці”.

* Відмітити учнів і батьків, які краще зберегли підручники.

* Вклеїти в щоденники учнями єдині вимоги  щодо збереження підручників.

 
 
ВХІД НА САЙТ
ПОШУК
КАЛЕНДАР
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024 | uCoz