Привільненський НВК Михайло-Лукашівської сільської ради Запорізької області

Головна | Реєстрація | Вхід
Четвер, 2024-04-25, 8:26 PM
Вітаю Вас Гість | RSS
МЕНЮ САЙТУ
ПОГОДА
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Самоврядування – це насамперед керування людини собою, вибудова своєї особистості,
самостійне керівництво своїм розвитком, інакше – самовиховання.
В.Сухомлинський.

   Самоврядування – це школа колективної діяльності, створення таких життєвих ситуацій, в яких виявляються, виробляються, відточуються кращі якості особистості.
Завдання учнівського самоврядування: виробляти в школярів організаторські здібності, розвивати їхній лідерський потенціал, соціальну активність, вміння та навички налагоджувати взаємодію, брати на себе відповідальність за прийняття рішення, співпрацювати на принципах партнерства; виховувати в дітей почуття господаря навчального закладу, класу, власної причетності до розвитку суспільства, держави; формувати соціальну компетентність учнів, такі якості як принциповість, самостійність, ініціативність, готовність знаходити правильні рішення, долати труднощі.
Участь у роботі учнівського самоврядування сприяє усвідомленню особистістю творчих потреб, мотивів, цілей як провідних у її життєдіяльності; розвитку цілеспрямованості, ініціативності, критичного розуму, самостійності, готовності до виправданого ризику, організованості, працелюбності, порядності, відповідальності, спостережливості дослідника, творчої уяви й фантазії, інтуїції, уваги і пам'яті, постійному зростанню потенціалу творчої діяльності – прагненню до систематичного здобування нових знань у сфері учнівського самоврядування, формуванню вміння їх застосовувати, експериментувати, досліджувати, брати участь у вдосконаленні навколишнього середовища, визначати і розв'язувати життєві завдання, розробляти учнівські проекти.
Участь дитини в діяльності органів учнівського самоврядування забезпечує розвиток саморегулятивної компетенції. Вона є тією необхідною роботою особистості над собою, яка сприяє створенню міцного підґрунтя для усвідомленої моральної поведінки в різних життєвих ситуаціях. Навички приймати самостійні рішення розвивають внутрішню потребу моральної поведінки без зовнішнього примусу. Здатність насамперед розмірковувати, а потім діяти спонукає дитину до самоаналізу і, природно, до самовиховання.
Учнівське самоврядування забезпечує дитині право на свободу вибору ціннісної позиції, формує установку на подолання дисгармонії в досвіді, поведінці, спілкуванні, діяльності; сприяє згуртуванню шкільного колективу, розвитку громадської думки, формуванню в учнів організаторських та управлінських умінь, ефективному входженню в доросле життя. Діти стають не пасивними спостерігачами життя, а його учасниками. Шляхом залучення учнів до роботи в органах учнівського самоврядування відбувається підготовка активних громадян держави.
Доцільно організоване за змістом і формою учнівське самоврядування має потужний виховний потенціал, розвиває лідерські якості, формує соціальний досвід та ціннісні орієнтації, створює простір для самореалізації, сприяє усвідомленню особистістю своїх прав, свобод, обов'язків, задоволенню потреб у спілкуванні з однолітками, самоствердженню в суспільно-значимій діяльності, захищає від негативних впливів соціального середовища, виховує активних громадян держави.
Зазначене вище зумовлює потребу в узгодженості змісту й методів діяльності учнівського самоврядування в реальній соціальній ситуації.
На сучасному етапі учнівське самоврядування є самостійним соціальним інститутом, який забезпечує громадянське становлення особистості.
З метою демократизації управління школою, виховання почуття господаря школи, вміння співпрацювати на принципах рівності, гласності в Привільненському НВК сформовано орган учнівського самоврядування.
А саме:

 
-секція «Староста» :
• здійснює планування, координує зусилля різних секцій самоврядування,
 
- секція успішність «Знання»:
• підведення рейтингів успішності,
• допомога в організації предметних тижнів,
• доведення до учнівського колективу інформації щодо предметних олімпіад, інтелектуальних конкурсів, конференцій та їх результатів;
 
-секція «Дозвілля і культура» :
• організація та проведення ліцейних свят, конкурсів, мистецьких виставок, дискотек,
• відзначення традиційних народних і державних свят,
• пропаганда творчості.
 
- секція поведінки «Дисципліна»:
• контроль за дотриманням ліцеїстами правил внутрішнього розпорядку (діловий стиль одягу, вчасне і регулярне відвідування занять, етика спілкування),
• контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм.
 
- секція книголюб «Книга»:
• контроль за станом підручників,
• пропаганда книги;
 
- секція інформаційна «Дитяча служба новин»:
• інформування учнів та вчителів про події шкільного життя за допомогою листівок, оголошень, стіннівок,
• відображення всіх важливих подій у літописі.

- секція трудова «Суспільно-корисний»:
• проведення трудових акцій, суботників,
• організація чергування.

- секція спортивна «Фізкультура і спорт» :
• проведення естафет та змагань з різних видів спорту,
• реклама та організація подорожей і екскурсій,
• підготовка та проведення туристичних походів.

Рішенням педагогічної ради за кожною секцією закріплюються вчителі-консультанти. Методична рада вчителів-консультантів на чолі з директором має визначати єдину принципову лінію взаємодії педагогічного колективу та учнів.
педагоги-консультанти :
• постійно цікавляться завданнями, які розв'язують органи самоврядування;
• разом з учнями ведуть пошуки шляхів вирішення цих завдань;
• допомагають учням у визначенні мети діяльності, складанні плану, аналізу роботи;
• не беруть усю відповідальність за роботу органів учнівського самоврядування на себе, намагаються зробити так, щоб учні самі знайшли вихід із найскрутніших ситуацій;
• залучають якщо це необхідно, до вирішення управлінських завдань інших членів педагогічного колективу;
• не займають позицію спостерігача, активно допомагають втілювати в життя рішення, прийняті органами учнівського самоврядування;
• консультуючи, постійно навчають актив, готують його до самостійної роботи. 


 План роботи учнівського самоврядування на 2016-2017рік
План роботи учнівського самоврядування на 2017-2018рік
ВХІД НА САЙТ
ПОШУК
КАЛЕНДАР
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024 | uCoz